Studiu: sms-urile îi conving pe tineri să nu mai bea

20 dec 2011 | Sănătate

Un studiu publicat în „Jurnalul medical de cercetări clinice şi experimentale în alcoolism", arată că tinerii ar putea reduce consumul de alcool dacă ar primi pe telefonul mobil sms-uri de promovare a unui stil de viaţă sănătos.


smsdesarbatori_400Tinerii consumatori de alcool, care au luat parte la studiu, au ajuns să bea mai puţin după doar 12 săptămâni în care au trimis săptămânal mesaje-text în care scriau cât de mult au băut, primind în replică săptămânal mesaje cu conţinut educativ.


Cercetarea este doar una preliminară, dar oamenii de ştiinţă spun că această tehnică ar putea fi promiţătoare atunci când vine vorba de rezolvarea unor probleme de comportament cum este cazul alcoolismului, dar şi a consumului de droguri, probleme legate de alimentaţie şi mişcare fizică.

 

Sursa: Health.com

RSS general RSS ştiri RSS bloguri
Newsletter
[x] Închide

Abonează-te la newsletter-ul ST şi vei primi, cu frecvenţa aleasă de tine, informaţii despre actualitatea care te interesează.
ATENŢIE: Pentru a te asigura că newsletterul nu va fi blocat de filtrul anti-spam, adaugă adresa newsletter@semneletimpului.ro în 'Address Book'/'Contacts'

ULTIMELE ADĂUGATE [x]

Suplimentele de calciu, periculoase pentru femei Dieta miraculoasă care previne crizele de epilepsie Marea Britanie ar putea subvenționa tratamente FIV pentru cuplurile gay Citeşte mai mult