Studiu: alimentele care predispun la recidiva cancerului mamar

12 dec 2011 | Sănătate

Ciocolata, cerealele, pâinea, pastele şi cartofii sunt principalele alimente de care ar trebui să se ferească femeile care au suferit de cancer mamar, spun cercetătorii de la Universitatea din California.


trufeciocolata869988_bigStudiul a fost realizat prin monitorizarea pe timp de un an a 2.651 de femei care au supravieţuit cancerului mamar. Rezultatele arată că dieta bogată în amidon creşte cu 14 la sută riscul de reapariţie a tumorilor canceroase, spre deosebire de regimurile care au un conţinut scăzut în această substanţă nutritivă.


„Dacă, până în prezent, s-a crezut că responsabili de apariţia cancerului mamar sunt doar carbohidraţii, studiul nostru demonstrează că amidonul joacă şi el un rol important în recidivarea bolii", a declarat Jennifer Emond, coordonatorul studiului.

Surse: Daily Mail, Bucharest Herald

RSS general RSS ştiri RSS bloguri
Newsletter
[x] Închide

Abonează-te la newsletter-ul ST şi vei primi, cu frecvenţa aleasă de tine, informaţii despre actualitatea care te interesează.
ATENŢIE: Pentru a te asigura că newsletterul nu va fi blocat de filtrul anti-spam, adaugă adresa newsletter@semneletimpului.ro în 'Address Book'/'Contacts'

ULTIMELE ADĂUGATE [x]

Suplimentele de calciu, periculoase pentru femei Dieta miraculoasă care previne crizele de epilepsie Marea Britanie ar putea subvenționa tratamente FIV pentru cuplurile gay Citeşte mai mult