SUA: Studiul sănătății adventiștilor finanțat de stat

09 aug 2011 | Sănătate

Institutul Național de Sănătate din SUA a oferit o bursă de 5,5 milioane de dolari pentru continuarea studiului Adventist Health Study-2, condus de Universitatea Loma Linda din California informează Adventist News Network. Banii vor fi folosiți pentru studierea cancerului.


Gary Fraser, cercetator Loma Linda University„Fondurile ne vor permite să continuăm analize lăsate pe raft” a declarat Gary Fraser, principalul cercetător din cadrul programului. 

 

În 2005, prin intermediul National Geographic, lumea a aflat că adventiștii din Loma Linda, California reprezintă unul dintre cele mai longevive 3 comunități umane de pe planetă.


Concluziile prezentate în articol erau bazate pe rezultatele studiului Adventist Health Study-1, prin care cercetătorii de la Loma Linda au urmărit în primul rând să înțeleagă ce componente ale stilului de viață adventist oferă protecție împotriva bolilor.


Cercetătorii de la Loma Linda continuă studiul, intrat acum în faza a doua, cu o atenție specială acordată legăturilor între stil de viață, dietă și boli. Sunt în continuare studiate cancerul, bolile cardiovasculare și alte boli legate strâns de stilul de viață.


Adventist Health Study-2 reprezintă o cercetare pe termen lung, începută în 2002, care cuprinde un lot de 96.000 de adventiști din SUA și Canada. Studiul a furnizat deja date importante: 1) dieta vegetariană este asociată unui risc mai mic de boli de inimă și diabet, 2) consumul de orez brun, fructe uscate și legume diminuează riscul de cancer de colon, și 3) adventiștii raportează o sănătate fizică și psihică mai bună decât media americanilor.

RSS general RSS ştiri RSS bloguri
Newsletter
[x] Închide

Abonează-te la newsletter-ul ST şi vei primi, cu frecvenţa aleasă de tine, informaţii despre actualitatea care te interesează.
ATENŢIE: Pentru a te asigura că newsletterul nu va fi blocat de filtrul anti-spam, adaugă adresa newsletter@semneletimpului.ro în 'Address Book'/'Contacts'

ULTIMELE ADĂUGATE [x]

Suplimentele de calciu, periculoase pentru femei Dieta miraculoasă care previne crizele de epilepsie Marea Britanie ar putea subvenționa tratamente FIV pentru cuplurile gay Citeşte mai mult