Legumele şi fructele te apără de atacuri cerebrale

06 dec 2011 | Sănătate

Femeile a căror dietă este bogată în antioxidanţi comportă un risc mult diminuat de a face accident vascular cerebral, indiferent dacă în trecut au avut sau nu antecedente de boli cardiovasculare, se arată într-un studiu publicat în Journal of American Heart Association.

 

dreamstime_xxl_19149552_400 „Consumul de alimente bogate în antioxidanţi poate reduce riscul de accident vascular cerebral prin inhibarea stresului oxidativ şi a inflamaţiilor. Acest lucru înseamnă că oamenii ar trebui să consume mai multe cereale, fructe şi legume care au capacitate antioxidantă totală", a declarat Susanne Rautiainen, autor al studiului şi doctor la Institutul Karolinska din Suedia.

 

Vitaminele A, C, E şi betacarotenul sunt principalii antioxidanţi care protejează organismul împotriva tumorilor canceroase şi a bolilor cardiovasculare, întărind sistemul imunitar şi rezistenţa organismului la infecţii.

 

Sursa: sciencedaily.com

RSS general RSS ştiri RSS bloguri
Newsletter
[x] Închide

Abonează-te la newsletter-ul ST şi vei primi, cu frecvenţa aleasă de tine, informaţii despre actualitatea care te interesează.
ATENŢIE: Pentru a te asigura că newsletterul nu va fi blocat de filtrul anti-spam, adaugă adresa newsletter@semneletimpului.ro în 'Address Book'/'Contacts'

ULTIMELE ADĂUGATE [x]

Suplimentele de calciu, periculoase pentru femei Dieta miraculoasă care previne crizele de epilepsie Marea Britanie ar putea subvenționa tratamente FIV pentru cuplurile gay Citeşte mai mult