Avortul triplează riscul de cancer la sân
Coaliția împotriva avortului și cancerului la sân notează în publicația Cancer Epidemiology un raport din Sri Lanka potrivit căruia femeile cu avorturi au risc de trei ori mai mare de a face cancer la sân.
În cadrul studiului realizat de Univeristy of Colombo, avortul a fost factorul de risc cel mai semnificativ. De asemenea, fumatul pasiv a dus la triplarea riscului, în timp ce alăptarea a fost asociată semnificativ cu reducerea riscului. „Este evident că femeile care au avortat și-au redus efectul protector al alăptării", afirmă Karen Males, președinta Coaliției. „Pierderea acestui efect protector se alătură riscurilor și deficiențelor pe care le suferă organismul în cazul unui avort, acesta fiind astfel mult mai expus cancerului."
Studiul din Sri Lanka este al patrulea demers epidemiologic în ultimele 14 luni, alături de alte studii din SUA și Turcia. Coaliția Abortion/Breast Cancer incriminează Institutul Național de Cancer din America pentru faptul că ascunde efectele reale ale avortului și riscurile la care sunt supuse femeile.
Recomandăm:
ARTICOLE SIMILARE
-
Cine ne-a furat scrisorile de dragoste? Eliza Berzescu | 07 feb 2012 -
Credința din portofel și credința din suflet Alina Kartman | 03 feb 2012
Liderul mişcării şiite libaneze Hezbollah Hassan Nasrallah a recunoscut marţi pentru prima dată că formaţiunea sa este finanţată şi echipată de către Iran, dezminţind totodată că este implicată în traficul de droguri şi spălare de bani. (Mediafax)Mahmoud Ahmadinejad, primul preşedinte convocat de Parlament să răspundă unor interpelări
Parlamentul iranian l-a convocat pe preşedintele Mahmoud Ahmadinejad să răspundă unor interpelări, pentru prima dată de la Revoluţia islamică din 1979 şi până în prezent. (The Guardian)Argentina va înainta o plângere oficială la ONU împotriva tentativei Marii Britanii de a „militariza" Insule Faukland
Tensiunile dintre cele două state au crescut în ultimele două săptămâni, iar Londra a anunțat cu o lună în urmă că va trimite cea mai puternică navă în regiune. (BBC)Gazprom nu poate suplimenta livrările de gaze în UE: Consumatorii din Europa pot utiliza rezervele
Vicepreşedintele Gazprom Alexander Medvedev a reiterat marţi că grupul rus nu poate suplimenta livrările de gaze în Uniunea Europeană, aşa cum au solicitat ţările membre din cauza temperaturilor foarte scăzute. (Ziarul Financiar)Doliu naţional în Bulgaria
Miercuri este declarată zi de doliu naţional în Bulgaria în memoria victimelor inundaţiilor din sudul ţării. Opt persoane au decedat luni, alte două au fost date dispărute în urma ruperii barajului unui lac artificial în apropierea satului Biser. (Agerpres)




