Alăptarea le face pe mame mai curajoase

05 sep 2011 | Sănătate

Oamenii de ştiinţă nu contenesc în a aduce argumente în favoarea alăptatului la sân. Dacă, până acum, argumentele vizau binele copilului, iată că cel mai recent beneficiu este unul al mamelor.


alaptare la sanPotrivit cercetătorilor de la Universitatea California, mamele care alăptează la sân sunt mai curajoase şi mai capabile să se apere atât pe ele însele, cât şi copiii, decât femeile care îşi hrănesc bebeluşii cu lapte praf.

 

Alăptarea conduce la scăderea tensiunii arteriale şi la modificări hormonale în corpul mamei care ar putea-o ajuta să facă faţă mai bine stresului.

 

Studii anterioare, citate de Daily Mail, au arătat că, dacă sunt alăptaţi la sân când sunt mici, copiii au şanse mai mici să devină obezi când cresc. Creierul copiiilor alăptaţi se dezvoltă mai bine decât al celor hrăniţi cu lapte praf, iar transferul de anticorpi de la mamă la copil prin intermediul laptelui îi fereşte pe micuţi de infecţii eczeme şi virusuri stomacale.

RSS general RSS ştiri RSS bloguri
Newsletter
[x] Închide

Abonează-te la newsletter-ul ST şi vei primi, cu frecvenţa aleasă de tine, informaţii despre actualitatea care te interesează.
ATENŢIE: Pentru a te asigura că newsletterul nu va fi blocat de filtrul anti-spam, adaugă adresa newsletter@semneletimpului.ro în 'Address Book'/'Contacts'

ULTIMELE ADĂUGATE [x]

Marea Britanie ar putea subvenționa tratamente FIV pentru cuplurile gay O pastilă pe zi împotriva accidentului vascular cerebral Atenţie la plantele toxice din natură Citeşte mai mult